woensdag 4 maart 2009

joke's weblog

wie volgt mij in mijn weblog
groetjes joke

3 opmerkingen:

  1. Ik ga zeker al je avonturen op het internet volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joke,

    Het eerste begin is er en uiteraard ga ik ook jouw weblog volgen. Succes met de eerste "dingen" en als er vragen zijn, laat het maar weten.

    Groetjes, Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En nu maar hopen dat het "mijn" Joke is. DE joke waar ik zo'n geweldige tijd me heb gehad. Joke de kunstenaar, fotograaf, en prachtig mens uit(toen) Hilversum.
    Ben jij het?
    ga je in het iedergeval volgen op je internet weblog.
    En mocht je DE Joke niet zijn, wie weet ben jij net zo'n prachtig mens en is het net zo leuk om jou te volgen.

    liefs en groeten Rob{theatertechniek} A'foort

    BeantwoordenVerwijderen